När man inte kan läsa nyheterna…

Ptja, när man inte kan läsa nyheterna eller kolla på dem på TV så missar man sånna viktiga grejer som att Taiwan har nån ny dödsinfluensa… jag tyckte väl att det har varit lite väl mycket munskydd på det senaste… snoriga, hostiga taiwaneser precis överallt. Tydligen är sjukhusen överfulla! Jag har dock hållt mig frisk hela taiwan-vistelsen^^ tur att jag inte fick reda på detta förrän nu, annars hade jag varit bra paranoid^^

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

