I Kina…

Vi är i Kina nu och har väl 6 timmar kvar ungefär innan vår 10-timmarsflight… huu känner mig som en zombie :E Anywayz, eftersom vi är i Kina är 70% av allt internet blockerat (facebook, google, youtube, de flesta bloggsidor) även min blogg (är det för att den heter Taiwan?? :D) nåväl, ingenjör som man är har jag lyckats haxxa mig in på fejjan och min egen blogg… gjorde en liten glad videohälsning men såklart är alla videouppladdningssidor också blockerade *suck* …. får se om det går att publicera detta eller om herr Hu säger nej^^

请你 hu 先生, 我只想blogga一点点。。。

This entry was posted in Martina, Martina i Kina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to I Kina…

  1. Knapp says:

    Du borde ju kunna SSHa till Chalmers kan tänka och komma åt hela interwebz där ifrån… på ett eller annat sätt. Om de inte stängt porten :/ Och sen skulle du ju ändå sitta och sitta i SSH. Är inte jättehaxx på det där.

Leave a Reply

