Ett halvt farväl

Hej vänner!

Nu är jag på svensk mark, och jag blev så himla rörd av alla mail & kommentarer (både här, till min privata mail & på fejjan) om att jag ska fortsätta blogga så jag ska såklart försöka (även om jag känner mig lite olustig över att blogga i Sverige, vet ej varför)

jag byter bloggplattform & här är nya bloggen:

Low Carb High Life

En mer personlig blogg med fokus på mitt största intresse (mat & hälsa) men mycket personligt också såklart. Ett “Tinas Taiwan” fast Sverige Edition!

This entry was posted in Martina, Random. Bookmark the permalink.

One Response to Ett halvt farväl

  1. Jenny says:

    Hej!
    Tyvärr vann du inte smyckestävlingen med cravingsforstyle.blogg.se , men jag vill ändå ge nått i tröst till er andra som tävlade, så uppge jennyjansson i kassan så får du 20% på hela sortimentet! 🙂

    Sen kan inte jag kommentera din nya blogg 😦

Leave a Reply

